6 LATKI- ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU :)

DROGIE DZIECI!

NA NASZEJ STRONIE BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ KARTY PRACY, ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU, ZACHĘCAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY. ZAPROŚ RODZICÓW I RODZEŃSTWO DO WSPÓLNEJ ZABAWY:)

PO POWROCIE DO PRZEDSZKOLA BĘDZIEMY JE OMAWIAĆ W SWOICH GRUPACH 🙂

BARDZO PROSIMY O REGULARNE WYKONYWANIE ZADAŃ!

MIŁEJ ZABAWY- WASZE CIOCIE 🙂

 

źródło: internet, pomysły własne nauczycielek

 

STWÓRZ SWÓJ DALTOŃSKI PLAN DNIA- WIESZ, JAKIE TO WAŻNE:)

Pomoże Wam w tym TABLICA ZADAŃ 🙂

OTO WASZA- POZNAJECIE? 🙂 STWÓRZCIE SWOJĄ W DOMU 🙂

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 30.03-03.04.2020

 

*KODOWANIE-LITERA NUMER 4

kodowanie 4

*PRACA PLASTYCZNA-instrukcja w pdf

BOCIAN

*ĆWICZENIA MÓZGU ZGODNIE Z METODĄ P.DENNISONA

Ćwiczenie ruchowe leniwe ósemki 6 l.

*DAR ZABAWY FROEBEL

Ułóż dowolne klocki według poniższych wzorów:

*ĆWICZENIA MOTORYKI MAŁEJ

Rysuj po śladach. Proszę wydrukować kartę nr 1 i kartę nr 2. Rodzic czyta (lub zrób to samodzielnie) tekst wierszyka, a twoim zadaniem jest rysować po śladzie, zaznaczone elementy. Staraj się nie odrywać ręki.

rysuj po śladach2 rysuj po śladzach1

*Zadanie tropy i liczenie.

Odszukaj właściwy ślad, sprawdź jak liczba jest mu przypisana i wykonaj obliczenia. Wynik zapisz w okienku.

tropy i liczby

*UKRYTE WYRAZY

Przyjrzyj się wyrazom umieszczonym na wzorze. Odszukaj je w innych wyrazach znajdujących się w każdym szeregu. Podkreśl wyrazy, które re odnalazłeś.

wyrazy

*DLA CHĘTNYCH

W Puławach mieszkają różne gatunki ptaków, m.in.: gągoł, dzięcioł, kaczka krzyżówka, łabędzie, kowalik, modraszka, dzwoniec,wróbel.

Sprawdź, czy w poniższym wykazie odgłosów ptaków są te, które zamieszkują w naszym mieście, wysłuchaj.

https://www.glosy-ptakow.pl/alfabetyczny/?fbclid=IwAR2pavM2t0scHQUc8B64el4ErYVN2PJjlS9LD4f-TC_d0tistrrmJKgGQhg

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

*KODOWANIE-LITERKA NUMER 3

kodowanie 3

*JĘZYK HISZPAŃSKI

Posłuchaj opowiadania, następnie ułóż historyjkę obrazkową

 

* DLA CHĘTNYCH: obejrzyj, przeczytaj

https://www.budowle.pl/tekst/60-budowli-ktore-mozesz-odwiedzic-wirtualnie-bez-wychodzenia-z-domu/546?fbclid=IwAR0bKDYDrpKUbqPgTQYJuj2TuaI_eGw8RPW5z_Mel0YamV7Hnuc6rXGwSR8

 

 

*WIERSZYK „WIOSNA”

Przeczytaj razem z Rodzicem wierszyk, opowiedz, o czym jest mowa  wierszu.

Naucz się wierszyka na pamięć

” Wiosna”

Przyszła do nas pani wiosna,

cała w sukni z kwiatów.

Uśmiechnięta i radosna,

wśród lecących ptaków.

Powróciły z nią bociany,

z dalekiej Afryki.

Żaby w stawie się zbudziły,

misie i jeżyki.

W krzewach słychać śpiew skowronka,

słonko mocniej grzeje.

Na listeczku śpi biedronka,

wiatr leciutko wieje.

Witaj wiosno! Piękna pani.

Cieszy nas twój powrót.

Zieleń liści, świerszczy granie,

kwiatów pełen ogród.”

 

*JĘZYK ANGIELSKI-POWTÓRZENIE

Obejrzyj bajkę, nazwij przybory szkolne wymienione w bajce, opowiedz, o czym rozmawiają Polly i Nat

*ĆWICZENIA W PISANIU

0

1

1i2

2

a

b

c

*POLICZ ILOŚĆ OCZEK NA KOSTKACH

*KODOWANIE-2 LITERKA

kodowanie 2

*KOLOROWA PANI WIOSNA

Dzieciaczki zapraszamy Was do wspólnej zabawy 🙂 Stwórzcie swoją Panią Wiosnę- z papieru, kloców, nakrętek …

sposób wykonania dowolny!

podzielcie się z nami swoimi pracami- wyślijcie je nam na naszego messengera FB Krainy Wiedzy

Będzie nam niezmiernie miło!!!

 

*KODOWANIE

MAMY DLA WAS SPECJALNE ZADANIE- KODOWANIE, PRZEZ 7 NAJBLIŻSZYCH DNI, BĘDZIEMY DODAWAĆ 1 KARTĘ DO KODOWANIA, ODKODUJCIE WSZYSTKIE I PO 7 DNIACH  UŁÓŻCIE WYRAZ- HASŁO 🙂

kodowanie 1

 

*NAUKA PIOSENKI D.GELLNER „POBUDKA Z OGRÓDKA”

Tekst piosenki:

1. Wiosna rano z łóżka wstała.
– Halo, kwiatki! – zawołała.
– Czemu jeszcze w ziemi tkwicie?
Może wreszcie się zbudzicie?

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Powtarzam jeszcze raz!

2. Jak się żaden z was nie ruszy,
powyciągam was za uszy!
Łapcie buty! Łapcie kapcie!
Nie ziewajcie! I nie chrapcie!

Ref. Pobudka! Pobudka!…

3. Wystawiły kwiatki nosy,
jeden goły, drugi bosy,
w nowe płatki się ubrały,
razem z wiosną zaśpiewały.

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Wie o tym każdy z nas!

*ZAŚPIEWAJ RAZEM Z NAMI-NAUCZ SIĘ SŁÓW I MELODII

*eksperyment

potrzebne Ci będą: ziarno groch, wata lub ziemia, słoiczek, woda

obserwuj codziennie, co będzie się działo z ziarnem grochu, nie zapominaj o podlewaniu 🙂

*Określ jednym słowem:

następnie sprawdź z wyrazami z tabelki

*Nazwij wiosenne kwiatki

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 16-20.03.2020

*BIEDRONKA

Potrzebne Ci będą: czerwona kartka, czarna, nożyczki, klej

Działaj według instrukcji

*DARY FROEBLA- ułóż według poniższego wzoru

Potrzebne Ci będą: klocki (takie, jakie masz w domu), lub pudełka po herbacie

*SZLACZKI

*Przerysuj według wzoru

 

*WPISZ KOLEJNO LICZBY:

wydrukuj lub przerysuj

*POĆWICZ PISANIE LITER

poniżej są tylko przykładowe karty, ćwicz te, które sprawiają Ci trudność

 

 

*BAJKA DIDI THE DRAGON– Obejrzyj bajkę, znasz ja z zajęć języka angielskiego z ciocią Kasią 🙂

*COLORS

PRZECZYTAJ NAZWY KOLORÓW NA POSZCZEGÓLNYCH KREDKACH, NASTĘPNIE [POKOLORUJ JE WEDŁUG WZORU:

WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ

*EKSPERYMENT

Będą Ci potrzebne: farby: żółta, czerwona, niebieska, pędzelek, kartka papieru, woda, ręcznik papierowy

*KOLOROWE MOTYLE

będą Ci potrzebne: kolorowe kartki, nożyczki, sznureczek, klej

 

*Wysłuchaj piosenkę a następnie zaśpiewaj razem z nami 😊 Znasz ją z przedszkolnych zajęć z ciocią Natalią 😊

*ZADANIE DO PIOSENKI:

Nazwij ubrania i sprawdź czy podanie obok napisy są prawidłowo dopasowane, jeśli nie połącz odpowiednio:

                                  la chaqueta

                                    la bufanda

                                el gorro

                               los zapatos

*ODSZUKAJ W TABELI SŁÓW PODANYCH PONIŻEJ:

*DLA CHĘTNYCH-tunele

Potrzebne Ci będą: pudełko, np.: po butach, 5 rolek po papierze, klej, nożyczki,flamaster w dowolnym kolorze, piłeczka lub mały samochodzik

Wykonanie: przetnij każda rolkę na pół, napisz na nich liczby od 1-10, przyklej rolki w dowolnym układzie do dna pudełka tak, aby liczby były widoczne, włóż piłeczkę, mały samochodzik do pudełka i spróbuj przejechać przez każdy „tunel” kolejno od liczby 1 o 10

*

 

*DORYSUJ DRUGĄ POŁOWĘ OBRAZKA:

WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ WYKORZYSTUJĄC KARTKĘ W KRATKĘ

*PRZECZYTAJ A NASTĘPNIE NAUCZ SIĘ WIERSZYKA NA PAMIĘĆ:

*ZNAJDŹ UKYTE WYRAZY, ZAPISZ JE NA KARTCE 🙂

*DLA CHĘTNYCH: GRA WĄŻ

WYDRUKUJ LUB NARYSUJ WĘŻA NA KARTCE PAPIERU-GRAJ Z RODZICAMI I Z RODZEŃSTWEM 🙂

* KODOWANIE.

PRZERYSUJ LUB WYDRUKUJ PONIŻSZĄ TABELKĘ

WEŹ DWA KOLORY FLAMASTRÓW LUB KREDEK: CZARNY I CZERWONY

KOLOREM CZARNYM ZAMALUJ ODPOWIEDNIE KWADRATY:

2E, 3C, 3G, 5E, 6C, 6G, 8D, 8E, 8F, 9D, 9F

KOLOREM CZERWONYM ZAMALUJ ODPOWIEDNIE KWADRATY:

1D, 1E, 1F, 2C, 2D, 2F, 2G, 3B, 3D, 3E, 3F, 3H, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G, 4H, 5B, 5C, 5D, 5F, 5G,

5H, 6B, 6D, 6E, 6F, 6H, 7C, 7D, 7E, 7F, 7G

*MASA SOLNA

BĘDZIECIE POTRZEBOWAĆ: 1 SZKLANKI MĄKI, 1 SZKLANKI SOLI, PÓŁ SZKLANKI WODY, GŁĘBOKĄ MISKĘ

WYKONANIE: WSYPCIE MĄKĘ I SÓL DO MISKI, DOLEJCIE WODĘ, WYMIESZAJCIE RĘKAMI SKŁADNIKI.

Z POWSTAŁEJ MASY SOLNEJ ZRÓBCIE TO, CO WYSZŁO Z ZADANIA 1 (KODOWANIE) 🙂

*DLA CHĘTNYCH

wzór zapożyczony z internetu

 

Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies : Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz tę politykę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close