Aktualności

ma25 2020

DRODZY RODZICE,

W ZWIĄZKU Z ROZPRZESTRZENIANIEM SIĘ COVID-19, DECYZJĄ MEN, WSZYSTKIE ŻŁOBKI I PRZEDSZKOLA POZOSTAJĄ ZAMKNIĘTE DO DNIA 10.04.2020, PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ.

ŻYCZYMY DUŻO ZDROWIA!!!

#ZOSTANWDOMU

#CHRONSIEBIEIINNYCH

ma18 2020

Kochane Dzieci!

Od poniedziałku do piątku, o godzinie 10.00 zapraszamy na wspólne zabawy z wykorzystaniem Darów Froebla 🙂

Zapraszamy do polubienia na Facebooku strony FROEBEL 🙂

 

Freblowskie poranki dla dzieci. Zapowiedź.

Odpowiadając na potrzeby rodziców, nauczycieli ale przede wszystkim dbając o dzieci – powstała niezwykła inicjatywa "Freblowskie Poranki dla Dzieci". Zachęcamy Was do wspólnego oglądania i wspólnej zabawy razem z nami. Co dzieci powinny mieć obok siebie?- dowolne klocki- wiemy, że nie macie przedszkolnych darów froebla- ale wystarczą zwykłe drewniane, czasem nawet lego:) – sznurówkę, – kartkę i kredki,- zamiast piłeczek freblowskich – kłębek wełny lub zrolowane skarpetki, zamiast walca: słoiczek lub butelka plastikowa, sześcian: pudełka po leku:) Zawsze Was uprzedzimy:) Ale nigdy nie będziemy potrzebować więcej niż dzieci same znajdą w domu:)Nauczymy się wspólnie tych komunikatów. Będzie dobrze. Cierpliwości.Widzimy się codziennie od poniedziałku do piątku – o godznie: 10:00.Każdy dzień to nowa inspiracja, nowa wiedza, nowa zabawa, nowa wyliczanka, a wszystko to w nurcie pedagogiki Froebla. Jesteśmy z Wami i dla Was…miłego odbioru.

Opublikowany przez Froebel.pl Wtorek, 17 marca 2020

ma16 2020

DROGIE DZIECI!

NA NASZEJ STRONIE BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ KARTY PRACY, ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU, ZACHĘCAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY. ZAPROŚ RODZICÓW I RODZEŃSTWO DO WSPÓLNEJ ZABAWY🙂

PO POWROCIE DO PRZEDSZKOLA BĘDZIEMY JE OMAWIAĆ W SWOICH GRUPACH 🙂

MIŁEJ ZABAWY- WASZE CIOCIE 🙂

 

 

źródło:internet, pomysły własne nauczycielek

PRZEDSZKOLAKU STWÓRZ SWÓJ DALTOŃSKI PLAN DNIA-WIESZ, JAKIE TO WAŻNE 🙂

 

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA- TYDZIEŃ 30.03-03.04.2020

*WIERSZ „Awantura”

Poproś rodzica, żeby przeczytał Ci wiersz, spróbujcie zgadnąć jakich wyrazów brakuje!

Oj! Wybuchła na podwórku awantura,

Bo zginęły pewnej kurze cztery ………!

Kura gdacze, Kaczka ………..,

Krowa ryczy, Świnia …….,

Owca beczy, Koza ……..,

A na płocie, przy chlewiku,

Kogut pieje: – …………..!

Gdy już każdy wrzasków miał powyżej uszu,

Ze stodoły wyszło pisklę w ……….,

Odnalazła kura pióra I umilkła ………….,

A pisklęciu się dostała niezła bura!

*EKSPERYMENT-Co ma jajko w środku? – zabawa badawcza.

Przygotuj jajko surowe i ugotowane – sprawdźcie wspólnie z rodzicem co jest w środku obu jajek.

Spróbuj odpowiedzieć na pytania:

Czym się różnią te jajka?

Jak wyglądają?

Które jajko można zjeść?

*Obejrzyj ilustracje, opowiedz co się na nich znajduje. Jakie prace wykonuje gospodarz?

*WIERSZ-NAUCZ SIĘ NA PAMIĘĆ 🙂

W gospodarstwie pracy wiele (dziecko łapie się za głowę)

w dzień powszedni i w niedzielę.

Pan gospodarz już od rana (wstaje)

przerzuca duży stóg siana. (wykonuje gest przerzucania siana widłami)

Karmi kury, owce, krowę, (wyciąga ręce przed siebie – raz jedną, raz drugą)

w wiadrach dla nich nosi wodę. (idzie, kiwając się na boki i naśladując noszenie ciężkich wiader)

Traktorem wyjeżdża w pole, (trzyma kierownicę, poruszając się przed siebie)

słomę układa w stodole (wykonuje gest układania dużych kloców)

A gdy już skończona praca, (Ociera pot z czoła)

zmęczony do domu wraca (maszeruje w miejscu, po czym siada)

*Praca plastyczna ‚Marchewki’.

Potrzebne materiały: kartka papieru biała, pomarańczowa i zielona, klej, nożyczki, flamaster.

Wycinamy 5 trójkątów z pomarańczowej kartki i paseczki z zielonej. Przyklejamy trójkąty na białą kartkę. Poproś rodzica aby napisał na trójkątach cyfry od 1 do 5 i licząc razem przyklejaj odpowiednią ilość natki do trójkątów. Pochwal się swoimi marcheweczkami!

 

*WIERSZ „W POLU” Z. Dmitroc

„Rolnik rano rusza w pole Orać pługiem czarną rolę. Sieje zboże i buraki Z których później są przysmaki”

• Rozmowa na temat wiersza: -Dokąd rusza rano rolnik? -Co robi rolnik w polu? -Po co rolnik sieje zboże? -Jakie przysmaki robi się ze zboża, a jakie z buraków?

• „Prawda czy fałsz?”

-Wieś jest większa od miasta

-Zimą zbieramy z pola zboże

-Krowy jedzą cukierki i ciasto

-Traktor to maszyna do robienia naleśników

-Jabłka rosną na grządce

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

*hiacynt-praca plastyczna

Potrzebujemy: zielona bibułę, Klej, Nożyczki, Patyczek do uszu, Farbkę.

Wykonanie: Wycinamy liście i łodygę hiacynta z bibuły i je naklejamy na kartce.

Następnie moczymy patyczek kolorowej farbie i odbijamy na kartce tuż przy łodydze

 

*WIERSZYK

POPROŚ RODZICA O PRZECZYTANIE, NAŚLADUJ ODGŁOSY ZWIERZĄT:

Kiedy słonko jasno święci, na wycieczkę idą dzieci.

Idę ja, idziesz Ty, kaczki, koty,kury,psy.

Kaczka: kwa, kwa, kwa ( dzieci naśladują głosy kaczki)

Kotek:miau (dzieci naśladują głos kotka)

Kura:ko, ko, ko. (Dzieci naśladują głos kury)

A piesek hau. (dzieci naśladują głos pieska).

 

*POŁĄCZ ZWIERZĘTA Z ICH DZIEĆMI:

 

*WIOSENNE KWIATY-KROKUSY

Potrzebne będą: rolka po papierze, nożyczki, żółta i fioletowa farba, zielony papier, kartka z bloku technicznego, klej lub klej na gorąco.

Aby wykonać krokusy potrzebujemy pięć kawałków pociętej rolki – trzy z nich malujemy na żółto, a dwa na fioletowo. Żółte sklejamy ze sobą i powstaje nam kielich większego krokusa. Aby wykonać mniejszy kwiatek, należy złożyć jeden fioletowy kawałek rolki na pół, a drugi przeciąć w połowie, z tak powstałych części formujemy kielich i sklejamy razem. Kielichy kwiatów przyklejamy do kartki. Łodygi i listki wycinamy z zielonego papieru i również przyklejamy.

*ZWIERZĘTA NA WIEJSKIM PODWÓRKU

Rodzicu poproś dziecko żeby wymieniło zwierzęta mieszkające w gospodarstwie wiejskim. Możesz użyć kart z obrazkami zwierząt, dziecko wybiera, które mieszkają na wiejskim podwórku. Możesz również pokazać dziecku fotografie zwierząt.

*ZWIERZĘTA W GOSPODARSTWIE DOMOWYM.

wskaż, które z poniższych zwierząt można spotkać na podwórku

*NAZWIJ ZWIERZĘTA Z PODWÓRKA 🙂

 

 

*Wiosenne pączki. Wiersz

Posłuchaj wiersza, porozmawiaj z Rodzicami o jego treści.

„Na wierzbie nad samym rowem – srebrne kotki marcowe.

Na deszczu i na słocie srebrnieją im futra kocie.

Plucha i zawierucha.

Nie ma mamy, co wyliże brzuch do sucha.

Ale kotki marcowe nie piszczą.

Huśtają się na gałązkach.

Mruczą: -nareszcie wiosna! i sierść mają coraz srebrzystszą.

*Wykonaj pracę plastyczną „Bazie”

Przygotuj następujące materiały: Klej, gazeta, nożyczki, kartka A4 w dowolnym kolorze, brązowy flamaster/kredka/farba, wata.

WYKONANIE:Wytnij z gazety kształt dzbanka. Przyklej dzbanek do kartki. narysuj flamastrem/kredką gałązki wystające z dzbanka. uformuj z waty małe kuleczki. przyklej je do gałązek

 

 

*ZABAWA RUCHOWA

,,Pada deszcz”

Dziecko stoi na dywanie, na hasło: pada deszcz-chodzi i podnosi ręce tworząc z dłoni parasolkę, kiedy rodzic mówi: uwaga kałuża-udaje, że przeskakuje kałużę.

Na hasło: ulewa-dziecko ucieka i staje koło szafki lub kuca koło stołu, pod stołem, obok krzesła 🙂

*MYJEMY RĄCZKI-eksperyment

wykonajcie eksperyment w domu i zobaczcie, jak ważne jest mycie rączek mydłem 🙂

 

*SZLACZKI

 

*PIECZĄTKI Z ZIEMNIAKÓW

Potrzebne Ci będą:2 ziemniaki, foremki do ciastek-różne kształty, nożyk, farby, pędzelek, biała kartka papieru

wykonanie: poproś rodzica (lub próbuj sam pod okiem rodzica) przeciąć ziemniaki na pół, wciśnij foremkę- odkrój nożykiem wokół foremki, zdejmij foremkę, pomaluj kształt pędzelkiem z farbą, odbij pieczątkę

 

*Zaśpiewaj z nami- naucz się słów i melodii 🙂

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA- TYDZIEŃ 16-20.03.2020

*Policz i wskaż właściwą liczbę

*Powiedz, gdzie znajduje się piesek: przed, w, za, obok(z prawej strony budy, z lewej strony budy), na

 

*KOLOROWY PAW

Będą Ci potrzebne: rolka po papierze, klej, kolorowy papier, nożyczki

odrysuj ręce na wybranych kartkach kolorowego papieru, wytnij dziób, oczy i łapki, przyklej do rolki 🙂

 

*ĆWICZYMY MOTORYKĘ MAŁĄ

Poproś rodzica o narysowanie linii na kartce, następnie próbuj wycinać według wzoru

*POLICZ KROPECZKI, NAZWIJ LICZBY

*POLICZ DO 10, POKAŻ NA PALCACH POSZCZEGÓLNĄ ILOŚĆ KROPEK 🙂

*LICZYMY DO 10

Potrzebne Ci będą: gąbka lub plastelina, cienkie patyczki do szaszłyków, kolorowe słomki

*

*Obejrzyj bajkę z Didi the Dragon:)

Znasz ją z zajęć z języka angielskiego z ciocią Kasią 🙂

*KOLORY- karta pracy

Poproś Rodzica o przeczytanie nazw kolorów, weź kredki i pomaluj zgodnie z nazwą koloru

wydrukuj lub przerysuj

*SZLACZKI, WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ I NAPISZ PO ŚLADZIE:

 

*Wysłuchaj piosenkę a następnie zaśpiewaj razem z nami 😊 Znasz ją z przedszkolnych zajęć z ciocią Natalią 😊

*Zadanie do piosenki: „Ponte Tus Zapatos”

Nazwij poniższe ubrania w j.hiszpańskim:

            el gorro

 

la chaqueta

los zapatos

la bufanda

*znajdź odpowiedni cień:

*SZLACZKI

POTRZEBNE CI BEDĄ:

kartka z bloku technicznego lub zwykłego rysunkowego

-flamaster

-drobne rzeczy jakie mamy pod ręką np. guziki, kamyki, bursztyny, koraliki, drobne płaskie klocki, pocięte słomki

Poproś Rodzica aby namalował  flamastrem, na kartce papieru,  wzory takie, jak na zdjęciu lub inne, według uznania 🙂

Następnie ułóż z przygotowanych materiałów ścieżkę,tak aby zapełnić całą linię.

*PSZCZÓŁKA

POTRZEBNE CI BĘDĄ:

-1 kartka białego koloru

-1 kartka żółtego koloru

-czarny flamaster lub kredka

-czerwony flamaster lub kredka

-kawałek wełny dowolnego koloru

-klej

-nożyczki

wykonaj PSZCZÓŁKĘ według poniższej instrukcji, poproś Rodzica o pomoc przy wycinaniu lub wycinaj sam po liniach narysowanych przez Rodzica 🙂

 

*POŁĄCZ W PARY, GDZIE MIESZKA ZWIERZĄTKO

WYDRUKUJ LUB ZRÓB TO ZADANIE NA KOMPUTERZE 🙂

*JESTEM KUCHARZEM

POTRZEBNE BĘDĄ: SZKLANKA MĄKI, PÓŁ SZKLANKI WODY, GŁĘBOKA MISKA, DOWOLNE MISECZKI, ŁYŻKI, KUBECZKI

WYKONANIE: DO GŁĘBOKIEJ MISKI WSYP MĄKĘ, WLEJ WODĘ I WYMIESZAJ WSZYSTKO RĄCZKĄ LUB ŁYŻKĄ

BAW SIĘ TAK, JAK LUBISZ- W GOTOWANIE 🙂

JEŚLI CIASTO BĘDZIE SIĘ ZA BARDZO LEPIŁO, DOSYP MĄKĘ.

ma16 2020

DROGIE DZIECI!

NA NASZEJ STRONIE BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ KARTY PRACY, ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU, ZACHĘCAMY DO WSPÓŁPRACY. ZAPROŚ RODZICÓW I RODZEŃSTWO DO WSPÓLNEJ ZABAWY🙂

PO POWROCIE DO PRZEDSZKOLA BĘDZIEMY JE OMAWIAĆ W SWOICH GRUPACH 🙂

MIŁEJ ZABAWY- WASZE CIOCIE 🙂

 

 

PRZEDSZKOLAKU STWÓRZ SWÓJ DALTOŃSKI PLAN DNIA-WIESZ, JAKIE TO WAŻNE 🙂

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 30.03-03.04.2020

*OBEJRZYJ BAJKĘ

Opowiedz, o czym jest

*PIOSENKA

wysłuchaj, zaśpiewaj razem z nami

*ĆWICZENIA MOTORYKI MAŁEJ-pisanie oburącz

Poproś rodzica o narysowanie szlaczków, następnie pisz po nich oburącz

*PEDAGOGIKA ZABAWY FROEBLA

Ułóż  z dowolnych klocków, które masz w domu, poniższe wzory

 

*ZNAJDŹ ODPOWIEDNIĄ MAŁĄ LITERKĘ DO PODANEJ DUŻEJ LITERY

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

 

*PORANNA GIMNASTYKA- ĆWICZ PRZY MUZYCE:)

 

*ZNAJDŹ RÓŻNICE

 

*WIERSZYK O WIOŚNIE-NAUCZ SIĘ NA PAMIĘĆ

OZNAKI WIOSNY
Marta Olechowska

Żółte słoneczko na niebie się śmieje,
łagodny wietrzyk wesolutko wieje,
Krokus nieśmiało z ziemi się podnosi,
wietrzyk wiosenny zmarzłą ziemie rosi.
Ptaszki wróciły i głośno ćwierkają,
wierzby puszyste bazie wypuszczają.
Ciepło wokoło, zima precz już poszła,
a na jej miejsce przyszła piękna wiosna.

*JĘZYK ANGIELSKI-obejrzyj uważnie bajkę, opowiedz o czym była

*NAZWIJ PO ANGIELSKU PONIŻSZE ZWIERZĘTA:

 

*,,Wietrzyk i wichura” –zabawa ruchowa.

Dziecko –drzewo, stoi na podłodze w niewielkim rozkroku, ręce trzyma w górze. Rodzic mówi a dziecko wykonuje polecenia. Wieje lekki wiaterek i porusza tylko bardzo cienkie gałązki –dzieci poruszają tylko paluszkami. Zaczyna wiać wiatr i porusza gałęzie –dziecko wykonuje ruchy rąk w prawo i lewo. Wietrzysko wieje i porusza całe drzewa –dziecko porusza się całe (należy zwrócić uwagę, aby dziecko nie odrywało nóg od podłogi). Wiatr robi się coraz mocniejszy…

*JĘZYK HISZPAŃSKI

NAZWIJ PONIŻSZE OBRAZKI, POKOLORUJ RYSUNKI

HISZPAŃSKI-NAZWIJ RYSUNKI

 

*SZLACZKI

*

*KOLOROWA PANI WIOSNA

Dzieciaczki zapraszamy Was do wspólnej zabawy 🙂 Stwórzcie swoja Panią Wiosnę- z papieru, kloców, nakrętek …

sposób wykonania dowolny!

podzielcie się z nami swoimi pracami- wyślijcie je nam na naszego messengera FB Krainy Wiedzy

Będzie nam niezmiernie miło!!!

*PIECZĄTKI Z ZIEMNIAKÓW

Potrzebne Ci będą:2 ziemniaki, foremki do ciastek-różne kształty, nożyk, farby, pędzelek, biała kartka papieru

wykonanie: poproś rodzica (lub próbuj sam pod okiem rodzica) przeciąć ziemniaki na pół, wciśnij foremkę- odkrój nożykiem wokół foremki, zdejmij foremkę, pomaluj kształt pędzelkiem z farbą, odbij pieczątkę

*NAUKA PIOSENKI D.GELLNER „POBUDKA Z OGRÓDKA”

Tekst piosenki:

1. Wiosna rano z łóżka wstała.
– Halo, kwiatki! – zawołała.
– Czemu jeszcze w ziemi tkwicie?
Może wreszcie się zbudzicie?

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Powtarzam jeszcze raz!

2. Jak się żaden z was nie ruszy,
powyciągam was za uszy!
Łapcie buty! Łapcie kapcie!
Nie ziewajcie! I nie chrapcie!

Ref. Pobudka! Pobudka!…

3. Wystawiły kwiatki nosy,
jeden goły, drugi bosy,
w nowe płatki się ubrały,
razem z wiosną zaśpiewały.

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Wie o tym każdy z nas!

*Zaśpiewaj z nami- naucz się słów i melodii 🙂

*LICZYMY

POLICZ WYPROSTOWANE PALCE RĄK I WSKAŻ WŁAŚCIWĄ LICZBĘ

*ĆWICZENIA MOTORYKI MAŁEJ

Poproś Rodzica o narysowanie szlaczków, następnie wytnij według wzoru

*STOSUNKI PRZESTRZENNE

Wydrukuj lub przerysuj, wykonaj ćwiczenie według instrukcji*WIERSZYK- NAUCZ SIĘ NA PAMIĘĆ

*WIERSZYK- NAUCZ SIĘ NA PAMIĘĆ

Leci pliszka
spod kamyczka:
– Ja się macie dzieci!
Już przybyła
wiosna miła,
już słoneczko świeci!

Poszły rzeki w
świat daleki,
płyną het – do morza;
A ja śpiewam,
a ja lecę,
gdzie ta ranna zorza!

Konopnicka Maria

*LICZYMY

Policz jabłka i nazwij brakujące liczby:

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 16-20.03.2020

*POLICZ I ZAZNACZ WŁAŚCIWĄ LICZBĘ(czy wszystkie są właściwe?)

*RYTMY

Dokończ rytm według wzoru- wydrukuj lub przerysuj:

*Obejrzyj bajkę Didi the Dragon- znasz ją z zajęć z ciocią Kasią 🙂

*Poproś Rodzica o przeczytanie nazw kolorów, a następnie pokoloruj według instrukcji

wydrukuj lub przerysuj

 

*EKSPERYMENT

Będą Ci potrzebne: farby- czerwona, żółta, niebieska, pędzelek, biała kartka, woda, ręcznik papierowy

 

 

*Wysłuchaj piosenkę a następnie zaśpiewaj razem z nami 😊 Znasz ją z przedszkolnych zajęć z ciocią Natalią 😊

*ZADANIE DO PIOSENKI:

nazwij poniższe ubrania:

el gorro

la chaqueta

los zapatos

la bufanda

*UŁÓŻ FIGURY WEDŁUG PODANEGO WZORU, NAZWIJ JE

Potrzebne ci będą: biała kartka, zapałki

*ZNAJDŹ PRAWIDŁOWY CIEŃ 🙂

*POŁĄCZ LICZBĘ Z ODPOWIEDNIA ILOŚCIĄ KROPEK

*DLA CHĘTNYCH-BIEDRONECZKA

POTRZEBNE CI BĘDĄ: 1 KARTKA KOLORU CZARNEGO, 1 KARTKA KOLORU CZERWONEGO, 1 BIAŁA KARTKA, NOŻYCZKI, CZARNY FLAMASTER, KLEJ, OCZKA -OPCJONALNIE

 

*LICZENIE DO 5

PRZERYSUJ LUB WYDRUKUJ

ZAMALUJ NA ZIELONO TYLE BALONÓW, ILE WSKAZUJE LICZBA OBOK 🙂

* GĄSIENICA

BĘDĄ CI POTRZEBNE: KOLOROWY PASEK PAPIER, NOŻYCZKI, FLAMASTER, SŁOMKA

RÓB WEDŁUG INSTRUKCJI:

A TERAZ RÓB WYŚCIGI 🙂

ma16 2020

DROGIE DZIECI!

NA NASZEJ STRONIE BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ KARTY PRACY, ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU, ZACHĘCAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY. ZAPROŚ RODZICÓW I RODZEŃSTWO DO WSPÓLNEJ ZABAWY:)

PO POWROCIE DO PRZEDSZKOLA BĘDZIEMY JE OMAWIAĆ W SWOICH GRUPACH 🙂

MIŁEJ ZABAWY- WASZE CIOCIE 🙂

 

PRZEDSZKOLAKU STWÓRZ SWÓJ DALTOŃSKI PLAN DNIA-WIESZ, JAKIE TO WAŻNE 🙂

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 30.03-03.04.2020

*„Czasem słońce czasem deszcz” – opowiadanie Pani Muzyki.

Rodzice czytają dzieciom tekst, następnie omawiają jego treść zadając pytania

 

Dawno, dawno temu w Krainie Muzyki żyli szczęśliwi mieszkańcy. Codziennie świeciło słońce, wszędzie rosły nutki, a każdy mieszkaniec krainy grał na instrumencie, śpiewał i tańczył. Nawet psy zamiast szczekać gwizdały. Wszystkim żyło się miło, więc w Krainie Muzyki brzmiały same wesołe melodie. Do czasu! Pewnego dnia do wesołej Krainy przybyła smutna wróżka Kropelka. Pozazdrościła mieszkańcom szczęścia i wesołości, zrzuciła na całą krainę deszcz. Padał wiele dni i nocy, przez co nutki nie rosły już tak szybko, a mieszkańcy byli bardzo smutni. Zaczęli też grać smutne melodie. Na szczęście o smutnym losie muzyków usłyszała dobra wróżka – Pani Muzyka. Swoimi wesołymi czarami złagodziła smutne zaklęcie wróżki Kropelki. Od tej pory w Krainie Muzyki czasem świeci słońce, a czasem pada deszcz.

Jak nazywa się miejsce, o którym było czytane?

Dlaczego jej mieszkańcy na początku byli bardzo szczęśliwi? Kto odwiedził Krainę Muzyki?

Jak dziś jest w Krainie Muzyki?

*,,Nutkowa grafomtoryka” – rysuj po śladzie – karta pracy

*PRACA PLASTYCZNA

W rytm muzyki relaksacyjnej – praca plastyczna

Potrzebne nam będą: ręcznik kuchenny, flamastry, biała kartka A4, muzyka relaksacyjna

1. Odrywamy jeden listek ręcznika kuchennego, podkładamy pod niego białą kartkę A4

2. Flamastrami robimy wzorki, tak jak wskazują to punkciki znajdujące się na ręczniku, w tle słychać muzykę relaksacyjną.

MUZYKA RELAKSACYJNA:

*DAR ZABAWY FROEBLA

Ułóż z klocków, które masz w domu, poniższe wzory

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

*JĘZYK HISZPAŃSKI

Obejrzyj bajkę, następnie ułóż obrazek w odpowiedniej kolejności

 

*LITERKA DO PISANIA

*MARCHEWKOWE POLE-PRACA PLASTYCZNA

Będą Ci potrzebne: nici/włóczka pomarańczowa, zielona, żółta, nożyczki, klej, kredki, biała kartka

*MATEMATYKA-WPISZ ODPOWIEDNIA SUMĘ W KRATKĘ

*Z EKOLOGIĄ ZA PAN BRAT 🙂

Zaprojektuj własny symbol żywności ekologicznej

Poszukajcie produktów ekologicznych w gazetach. Wytnijcie je i stwórzcie własną gazetkę ekologiczną.

*JĘZYK ANGIELSKI

Obejrzyj uważnie bajkę, opowiedz o czy rozmawiali Polly i Nat 🙂

*PRACA PLASTYCZNA

,,Słoneczniki’’ – praca plastyczna – wycinamy płatki z żółtego papieru i naklejamy je na białe plastikowe talerzyki jednorazowe. W środku przyklejamy ziarna słonecznika lub płatki śniadaniowe ,,kuleczki czekoladowe’’. Całość przyklejamy do kartki technicznej. Z zielonego papieru wycinamy pasek na łodygę i liście i doklejamy te elementy do słonecznika.

*,,Kanapkowe szaleństwo’’

– stworzenie własnej kompozycji kanapki wykorzystując produkty, które mamy w domu

*WIOSENNA MATEMATYKA-TWORZENIE ZBIORÓW

Dorysuj tyle obrazków w linijce, ile wskazuje liczba obok

 

*Zabawy z kostkami do gry- liczenie

Policz liczbę wyrzuconych oczek na kostce, wykonaj określone czynności:

*Wiosenny kwiat-praca plastyczna

Do wykonania pracy potrzebne będzie:
– kolorowe kartki z bloku (zielone przeznaczone na wykonanie łodygi oraz liścia, pozostałe kolory uzależnione od tego jaki kolor kwiatka dziecko wybierze)
– klej
– nożyczki
Sposób wykonania:
1) Składamy kolorowe kartki z bloku, np. w kolorze niebieskim na pół
2) Z jednej połowy złożonej kartki wycinamy owal
3) Druga połowa kartki posłuży nam do wykonania płatków rośliny
4) Płatki tworzymy wycinając paski o szerokości ok 1cm i dł. ok 8cm
5) Każdy pasek kleimy klejem tak, aby powstały małe koła, które przykleimy do wyciętego wcześniej owalu
6) Składamy kartkę w kolorze zielonym na pół
7) Z połowy kartki wycinamy pasek o szerokości ok 1cm i dł. ok 15cm, który będzie stanowił łodygę rośliny. Z pozostałej części kartki wycinamy liść
😎 Otrzymaną łodygę łączymy klejem z owalem
9) Do łodygi przyklejamy liść

 

*Uważne słuchanie/czytanie ze zrozumieniem

„Kotek Łatek” czeka!

*KOLOROWA PANI WIOSNA

Dzieciaczki zapraszamy Was do wspólnej zabawy 🙂 Stwórzcie swoja Panią Wiosnę- z papieru, kloców, nakrętek …

sposób wykonania dowolny!

podzielcie się z nami swoimi pracami- wyślijcie je nam na naszego messengera FB Krainy Wiedzy

Będzie nam niezmiernie miło!!!

*PIECZĄTKI Z ZIEMNIAKÓW

Potrzebne Ci będą:2 ziemniaki, foremki do ciastek-różne kształty, nożyk, farby, pędzelek, biała kartka papieru

wykonanie: poproś rodzica (lub próbuj sam pod okiem rodzica) przeciąć ziemniaki na pół, wciśnij foremkę- odkrój nożykiem wokół foremki, zdejmij foremkę, pomaluj kształt pędzelkiem z farbą, odbij pieczątkę

*WSTAW ODPOWIEDNI ZNAK <>

*LITERA O

POPROŚ RODZICA O PRZECZYTANIE WIERSZYKA,, ODSZUKAJ

 

*NAUKA PIOSENKI D.GELLNER „POBUDKA Z OGRÓDKA”

Tekst piosenki:

1. Wiosna rano z łóżka wstała.
– Halo, kwiatki! – zawołała.
– Czemu jeszcze w ziemi tkwicie?
Może wreszcie się zbudzicie?

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Powtarzam jeszcze raz!

2. Jak się żaden z was nie ruszy,
powyciągam was za uszy!
Łapcie buty! Łapcie kapcie!
Nie ziewajcie! I nie chrapcie!

Ref. Pobudka! Pobudka!…

3. Wystawiły kwiatki nosy,
jeden goły, drugi bosy,
w nowe płatki się ubrały,
razem z wiosną zaśpiewały.

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Wie o tym każdy z nas!

*ZAŚPIEWAJ RAZEM Z NAMI-NAUCZ SIĘ SŁÓW I MELODII

*figury i kolory

*EKSPERYMENT

Potrzebne Ci będą: ziarno grochu, wata lub ziemia, słoik, woda

podlewaj małą ilością wody ziarenko, codziennie obserwuj, co się z nim dzieje

*NAZWIJ WIOSENNE KWIATKI

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

*Ćwiczenia poranne

,,Kotki’’ – dzieci poruszają się na czworaka w różnych kierunkach, przeciągają się, robią koci grzbiet, miauczą i idą dalej

*LICZYMY

POLICZ, ILE PACZEK WIEZIE AUTO I ZAZNACZ WŁAŚCIWĄ LICZBĘ

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 16-20.03.2020

*SZLACZKI

*

*LICZBY

Nazwij liczby zaznaczone kolorem, następnie zamaluj na właściwy kolor liczbę 3, 4, 6

*LICZYMY, KOLORUJEMY

*FIGURY I KOLORY

uzupełnij tabelkę według wzoru, wydrukuj lub przerysuj

*POPROŚ RODZICA O PRZECZYTANIE I WYKONAJ ZADANIE ZGODNIE Z POLECENIEM:)

*OBEJRZYJCIE BAJKĘ Z DIDI THE DRAGON-znacie ja z zajęć z języka angielskiego z ciocia Kasią 🙂

*COLORS

PRZECZYTAJ LUB POPROŚ RODZICA O PRZECZYTANIE NAZW KOLORÓW, NASTĘPNIE POKOLORUJ WEDŁUG INSTRUKCJI:

WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ

*EKSPERYMENT

Potrzebne Ci będą: farby- czerwona, żółta, niebieska, pędzelek, biała kartka, woda, ręcznik papierowy

*NAZWIJ KOLORY I POLICZ W JĘZYKU ANGIELSKIM

Zakreśl właściwą liczbę

*Wysłuchaj piosenkę a następnie zaśpiewaj razem z nami 😊 Znasz ją z przedszkolnych zajęć z ciocią Natalią 😊

*ZADANIE DO PIOSENKI:

Nazwij ubrania:

el gorro

la bufanda

los zapatos

la chaqueta

*SZLACZKI

Rysuj pośladzie szlaczek palcem-po lewej stronie kartki, następnie weź ołówek i dorysuj wzór po prawej stronie kartki:

wydrukuj lub narysuj

*ĆWICZENIA PRAWIDŁOWEJ PISOWNI LITERY S:

wydrukuj lub przepisz, następnie napisz samodzielnie

*WSTAW ODPOWIEDNIĄ LICZBĘ 🙂

PRZERYSUJ LUB WYDRUKUJ 🙂

*NARYSUJ WEDŁUG WZORU:)

*DLA CHĘTNYCH 🙂 BIEDRONECZKA

BĘDĄ CI POTRZEBNE: 1 CZERWONA, 1 CZARNA KARTKA PAPIERU, 1 BIAŁA KARTKA , NOŻYCZKI, NAKRĘTKA DO ODRYSOWANIA KÓŁEK, KLEJ, CZARNY FLAMASTER, OCZKA-OPCJONALNIE

POSTĘPUJ WEDŁUG PONIŻSZEJ INSTRUKCJI 🙂

 

*MATEMATYCZNE KÓŁKA liczymy 1-10

BĘDĄ CI POTRZEBNE: 2 kartki różnego koloru, flamaster, nożyczki, przedmiot w kształcie koła:np.:  przykrywka od słoika

wykonanie: na jednej z kolorowych kartek odrysuj 10 kółek, następnie narysuj na kółkach kropki, w różnej kolejności- tak aby każde kółko miało kropki -ale ilość kropek nie może się powtarzać

na drugiej kolorowej kartce narysuj takie same kółka (10), wytnij je i napisz na nich liczby: na pierwszym kółku 1, na drugim 2, na trzecim 3 itd.

teraz dopasuj kółka z liczbami do kółek z kropkami 🙂

* Znajdź 10 różnic między obrazkami 🙂

ma16 2020

DROGIE DZIECI!

NA NASZEJ STRONIE BĘDĄ POJAWIAŁY SIĘ KARTY PRACY, ZADANIA DO WYKONANIA W DOMU, ZACHĘCAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY. ZAPROŚ RODZICÓW I RODZEŃSTWO DO WSPÓLNEJ ZABAWY:)

PO POWROCIE DO PRZEDSZKOLA BĘDZIEMY JE OMAWIAĆ W SWOICH GRUPACH 🙂

BARDZO PROSIMY O REGULARNE WYKONYWANIE ZADAŃ!

MIŁEJ ZABAWY- WASZE CIOCIE 🙂

 

źródło: internet, pomysły własne nauczycielek

 

STWÓRZ SWÓJ DALTOŃSKI PLAN DNIA- WIESZ, JAKIE TO WAŻNE:)

Pomoże Wam w tym TABLICA ZADAŃ 🙂

OTO WASZA- POZNAJECIE? 🙂 STWÓRZCIE SWOJĄ W DOMU 🙂

 

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 30.03-03.04.2020

 

*KODOWANIE-LITERA NUMER 4

kodowanie 4

*PRACA PLASTYCZNA-instrukcja w pdf

BOCIAN

*ĆWICZENIA MÓZGU ZGODNIE Z METODĄ P.DENNISONA

Ćwiczenie ruchowe leniwe ósemki 6 l.

*DAR ZABAWY FROEBEL

Ułóż dowolne klocki według poniższych wzorów:

*ĆWICZENIA MOTORYKI MAŁEJ

Rysuj po śladach. Proszę wydrukować kartę nr 1 i kartę nr 2. Rodzic czyta (lub zrób to samodzielnie) tekst wierszyka, a twoim zadaniem jest rysować po śladzie, zaznaczone elementy. Staraj się nie odrywać ręki.

rysuj po śladach2 rysuj po śladzach1

*Zadanie tropy i liczenie.

Odszukaj właściwy ślad, sprawdź jak liczba jest mu przypisana i wykonaj obliczenia. Wynik zapisz w okienku.

tropy i liczby

*UKRYTE WYRAZY

Przyjrzyj się wyrazom umieszczonym na wzorze. Odszukaj je w innych wyrazach znajdujących się w każdym szeregu. Podkreśl wyrazy, które re odnalazłeś.

wyrazy

*DLA CHĘTNYCH

W Puławach mieszkają różne gatunki ptaków, m.in.: gągoł, dzięcioł, kaczka krzyżówka, łabędzie, kowalik, modraszka, dzwoniec,wróbel.

Sprawdź, czy w poniższym wykazie odgłosów ptaków są te, które zamieszkują w naszym mieście, wysłuchaj.

https://www.glosy-ptakow.pl/alfabetyczny/?fbclid=IwAR2pavM2t0scHQUc8B64el4ErYVN2PJjlS9LD4f-TC_d0tistrrmJKgGQhg

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 23-27.03.2020

*KODOWANIE-LITERKA NUMER 3

kodowanie 3

*JĘZYK HISZPAŃSKI

Posłuchaj opowiadania, następnie ułóż historyjkę obrazkową

 

* DLA CHĘTNYCH: obejrzyj, przeczytaj

https://www.budowle.pl/tekst/60-budowli-ktore-mozesz-odwiedzic-wirtualnie-bez-wychodzenia-z-domu/546?fbclid=IwAR0bKDYDrpKUbqPgTQYJuj2TuaI_eGw8RPW5z_Mel0YamV7Hnuc6rXGwSR8

 

 

*WIERSZYK „WIOSNA”

Przeczytaj razem z Rodzicem wierszyk, opowiedz, o czym jest mowa  wierszu.

Naucz się wierszyka na pamięć

” Wiosna”

Przyszła do nas pani wiosna,

cała w sukni z kwiatów.

Uśmiechnięta i radosna,

wśród lecących ptaków.

Powróciły z nią bociany,

z dalekiej Afryki.

Żaby w stawie się zbudziły,

misie i jeżyki.

W krzewach słychać śpiew skowronka,

słonko mocniej grzeje.

Na listeczku śpi biedronka,

wiatr leciutko wieje.

Witaj wiosno! Piękna pani.

Cieszy nas twój powrót.

Zieleń liści, świerszczy granie,

kwiatów pełen ogród.”

 

*JĘZYK ANGIELSKI-POWTÓRZENIE

Obejrzyj bajkę, nazwij przybory szkolne wymienione w bajce, opowiedz, o czym rozmawiają Polly i Nat

*ĆWICZENIA W PISANIU

0

1

1i2

2

a

b

c

*POLICZ ILOŚĆ OCZEK NA KOSTKACH

*KODOWANIE-2 LITERKA

kodowanie 2

*KOLOROWA PANI WIOSNA

Dzieciaczki zapraszamy Was do wspólnej zabawy 🙂 Stwórzcie swoją Panią Wiosnę- z papieru, kloców, nakrętek …

sposób wykonania dowolny!

podzielcie się z nami swoimi pracami- wyślijcie je nam na naszego messengera FB Krainy Wiedzy

Będzie nam niezmiernie miło!!!

 

*KODOWANIE

MAMY DLA WAS SPECJALNE ZADANIE- KODOWANIE, PRZEZ 7 NAJBLIŻSZYCH DNI, BĘDZIEMY DODAWAĆ 1 KARTĘ DO KODOWANIA, ODKODUJCIE WSZYSTKIE I PO 7 DNIACH  UŁÓŻCIE WYRAZ- HASŁO 🙂

kodowanie 1

 

*NAUKA PIOSENKI D.GELLNER „POBUDKA Z OGRÓDKA”

Tekst piosenki:

1. Wiosna rano z łóżka wstała.
– Halo, kwiatki! – zawołała.
– Czemu jeszcze w ziemi tkwicie?
Może wreszcie się zbudzicie?

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Powtarzam jeszcze raz!

2. Jak się żaden z was nie ruszy,
powyciągam was za uszy!
Łapcie buty! Łapcie kapcie!
Nie ziewajcie! I nie chrapcie!

Ref. Pobudka! Pobudka!…

3. Wystawiły kwiatki nosy,
jeden goły, drugi bosy,
w nowe płatki się ubrały,
razem z wiosną zaśpiewały.

Ref. Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Na grządki wracać czas!
Pobudka! Pobudka! Czas wracać do ogródka!
Pobudka! Pobudka! Wie o tym każdy z nas!

*ZAŚPIEWAJ RAZEM Z NAMI-NAUCZ SIĘ SŁÓW I MELODII

*eksperyment

potrzebne Ci będą: ziarno groch, wata lub ziemia, słoiczek, woda

obserwuj codziennie, co będzie się działo z ziarnem grochu, nie zapominaj o podlewaniu 🙂

*Określ jednym słowem:

następnie sprawdź z wyrazami z tabelki

*Nazwij wiosenne kwiatki

ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU- TYDZIEŃ 16-20.03.2020

*BIEDRONKA

Potrzebne Ci będą: czerwona kartka, czarna, nożyczki, klej

Działaj według instrukcji

*DARY FROEBLA- ułóż według poniższego wzoru

Potrzebne Ci będą: klocki (takie, jakie masz w domu), lub pudełka po herbacie

*SZLACZKI

*Przerysuj według wzoru

 

*WPISZ KOLEJNO LICZBY:

wydrukuj lub przerysuj

*POĆWICZ PISANIE LITER

poniżej są tylko przykładowe karty, ćwicz te, które sprawiają Ci trudność

 

 

*BAJKA DIDI THE DRAGON– Obejrzyj bajkę, znasz ja z zajęć języka angielskiego z ciocią Kasią 🙂

*COLORS

PRZECZYTAJ NAZWY KOLORÓW NA POSZCZEGÓLNYCH KREDKACH, NASTĘPNIE [POKOLORUJ JE WEDŁUG WZORU:

WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ

*EKSPERYMENT

Będą Ci potrzebne: farby: żółta, czerwona, niebieska, pędzelek, kartka papieru, woda, ręcznik papierowy

*KOLOROWE MOTYLE

będą Ci potrzebne: kolorowe kartki, nożyczki, sznureczek, klej

 

*Wysłuchaj piosenkę a następnie zaśpiewaj razem z nami 😊 Znasz ją z przedszkolnych zajęć z ciocią Natalią 😊

*ZADANIE DO PIOSENKI:

Nazwij ubrania i sprawdź czy podanie obok napisy są prawidłowo dopasowane, jeśli nie połącz odpowiednio:

                                  la chaqueta

                                    la bufanda

                                el gorro

                               los zapatos

*ODSZUKAJ W TABELI SŁÓW PODANYCH PONIŻEJ:

*DLA CHĘTNYCH-tunele

Potrzebne Ci będą: pudełko, np.: po butach, 5 rolek po papierze, klej, nożyczki,flamaster w dowolnym kolorze, piłeczka lub mały samochodzik

Wykonanie: przetnij każda rolkę na pół, napisz na nich liczby od 1-10, przyklej rolki w dowolnym układzie do dna pudełka tak, aby liczby były widoczne, włóż piłeczkę, mały samochodzik do pudełka i spróbuj przejechać przez każdy „tunel” kolejno od liczby 1 o 10

*

 

*DORYSUJ DRUGĄ POŁOWĘ OBRAZKA:

WYDRUKUJ LUB PRZERYSUJ WYKORZYSTUJĄC KARTKĘ W KRATKĘ

*PRZECZYTAJ A NASTĘPNIE NAUCZ SIĘ WIERSZYKA NA PAMIĘĆ:

*ZNAJDŹ UKYTE WYRAZY, ZAPISZ JE NA KARTCE 🙂

*DLA CHĘTNYCH: GRA WĄŻ

WYDRUKUJ LUB NARYSUJ WĘŻA NA KARTCE PAPIERU-GRAJ Z RODZICAMI I Z RODZEŃSTWEM 🙂

* KODOWANIE.

PRZERYSUJ LUB WYDRUKUJ PONIŻSZĄ TABELKĘ

WEŹ DWA KOLORY FLAMASTRÓW LUB KREDEK: CZARNY I CZERWONY

KOLOREM CZARNYM ZAMALUJ ODPOWIEDNIE KWADRATY:

2E, 3C, 3G, 5E, 6C, 6G, 8D, 8E, 8F, 9D, 9F

KOLOREM CZERWONYM ZAMALUJ ODPOWIEDNIE KWADRATY:

1D, 1E, 1F, 2C, 2D, 2F, 2G, 3B, 3D, 3E, 3F, 3H, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G, 4H, 5B, 5C, 5D, 5F, 5G,

5H, 6B, 6D, 6E, 6F, 6H, 7C, 7D, 7E, 7F, 7G

*MASA SOLNA

BĘDZIECIE POTRZEBOWAĆ: 1 SZKLANKI MĄKI, 1 SZKLANKI SOLI, PÓŁ SZKLANKI WODY, GŁĘBOKĄ MISKĘ

WYKONANIE: WSYPCIE MĄKĘ I SÓL DO MISKI, DOLEJCIE WODĘ, WYMIESZAJCIE RĘKAMI SKŁADNIKI.

Z POWSTAŁEJ MASY SOLNEJ ZRÓBCIE TO, CO WYSZŁO Z ZADANIA 1 (KODOWANIE) 🙂

*DLA CHĘTNYCH

wzór zapożyczony z internetu

 

ma13 2020

OPIEKA RODZICA NAD DZIECKIEM DO LAT 8

Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 marca 2020 r.(Dz.U. z 2020 r., poz.410) czasowe ograniczenie funkcjonowania jednostek systemu oświaty oraz nieuczęszczanie dziecka do żłobka i przedszkola jest równoznaczne z zamknięciem żłobka i przedszkola w rozumieniu art.4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjami kryzysowymi,
co uprawnia Państwa Rodziców z powodu konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 645 i 1590) do skorzystania z zasiłku opiekuńczego za okres nie dłuższy niż 14 dni.

Więcej informacji znajdą Państwo w poniższym linku:

https://www.zus.pl/baza-wiedzy/biezace-wyjasnienia-komorek-merytorycznych/swiadczenia/-/publisher/details/1/komu-przysluguje-dodatkowy-zasilek-opiekunczy-na-czas-opieki-nad-dzieckiem-w-zwiazku-z-zamknieciem-z-powodu-covid-19-zlobka-klubu-dzieciecego-przedszkola-szkoly-/2537033?fbclid=IwAR0Ch2AUIjR1keD5Je3Mc6MlkZzuJ0FwlPqXrOWSo9lc7rgW0lsjMe-XoeE

ma13 2020

Drodzy Rodzice!
W związku z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
W dniach 16-25.03 pracownicy administracji naszego Żłobka i Przedszkola będą pracowali zdalnie.
Jeśli mają Państwo jakieś ważne sprawy bieżące, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Pozdrawiamy i życzymy duuużo zdrowia!

ma12 2020

DRODZY RODZICE!

W ZWIĄZKU Z ROZPRZESTRZENIANIEM SIĘ KORONAWIRUSA,

MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ PODJĘŁO DECYZJĘ O ZAMKNIĘCIU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-W ZWIĄZKU Z TYM NASZ ŻŁOBEK I PRZEDSZKOLE BĘDZIE ZAMKNIĘTE W DNIACH 16.03-25.03.2020.

O DALSZYCH DECYZJACH BĘDZIEMY INFORMOWAĆ PAŃSTWA NA BIEŻĄCO.

ŻYCZYMY WSZYSTKIM DUŻO ZDROWIA!!!

lu11 2020

RUSZYŁY ZAPISY DO NASZEJ KRAINY WIEDZY  KARTY ZGŁOSZENIA ZNAJDUJĄ SIĘ W SEKRETARIACIE PLACÓWKI, LICZY SIĘ DATA ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW. PIERWSZEŃSTWO MAJĄ DZIECIACZKI UCZĘSZCZAJĄCE DO NASZEGO ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

 

 

REKRUTACJA TRWA DO 30 MARCA 2020 R.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !

Load More

Dodaj komentarz

Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies : Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz tę politykę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close