6.30 - 8.00
Schodzenie się dzieci i praca podejmowana przez dzieci według ich własnych zainteresowań, praca indywidualna i wyrównawcza, kompensacyjna i stymulująca, gry i zabawy dydaktyczne oraz tematyczne
8.00 - 13.00
zajęcia z zakresu Podstawy Programowej- w tym: nauka treści edukacyjnych zawartych w podstawie, wyjścia na spacery, zabawy na świeżym powietrzu, dowolne zabawy w kącikach zainteresowań/wg własnego uznania
9.00 - 9.30
czynności higieniczne/Śniadanko
12.00 - 12.30
czynności higieniczne/ obiadek
po godz. 13.30
Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze z autorskiego programu nauczania według porządku przedstawionego w placówce i dostosowanego do grup wiekowych:)
- Nauka czytania, matematyki i wiedzy encyklopedycznej metodą Domana
- Kinezjologia
- Język angielski/ 5x tyg.
- Język hiszpański/2x tyg.
- Zajęcia RSM- 1x tyg.
- MathRiders- 1x tyg.
- Elem. pedagogika M. Montessori
- Elementy rytmiki
- Umuzykalnienie
- Bajkoterapia
- Arteterapia
- Savoir-vivre
- Zabawy badawcze/eksperymenty
- Elem. Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
- Elem. matematyki metodą E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
- cyklicznie: Elem. pedagogiki Klanza, zajęcia teatralne, rytmika/umuzykalnienie z udzałem Filharmonii „Largo”
15.30 - 17.00
Rozchodzenie się dzieci do domu, praca indywidualna, wyrównawcza, stymulująca, zabawy zespołowe, tematyczne, konstrukcyjne z wykorzystaniem twórczej aktywności dziecka, zabawy ruchowe w sali lub na powietrzu, zabawy według zainteresowań dzieci gry planszowe, kolorowanki, ćwiczenia relaksacyjne, wspólne czytanie bajek i opowiadań dla dzieci/ słuchanie opowiadań z płyty