Praca rutynami Myślenia Krytycznego- grupa Skrzaty :)

W tym tygodniu rozmawialiśmy o naszych domowych ulubieńcach (dzieci przyniosły zdjęcia swoich pupili), o dbaniu o czworonożnych pupili a w piątek nasz temat zajęć brzmiał „Mam psa”. Zaplanowalam, że w ten dzień odwiedzi nas Akira- mój czworonożny przyjaciel. Wcześniej wykorzystałam rutynę #Mapa rozwiązywania problemów i pokazałam dzieciom 3 przedmioty należące do psa:
-miskę
-obrożę
-kaganiec
Dzieci wiedzą, że te rzeczy należą do psa a jako swoje przykłady podali karmę dla psa, smycz, zabawki dla psa i legowisko.
Dzień w którym odwiedzila nas Akira zaczęłam od rutyny #12 pytań. Dzieci interesowało:
1. Czy Akira lubi się przytulać?
2. Czy w czasie kiedy pies jest w sali, musi być bardzo cicho?
3. Czy potrafi przybijać piątki?
4. Czy musi być na smyczy?
5. Dlaczego pokazuje język?
6. Czy możemy ją pogłaskać?
7. Czy trzeba ją karmić?
8. Co lubi jeść?
9. Ile ma lat?
10. Czy zostanie z nami cały dzień?
11. Co jest w torbie dla psa?
12. Czy ciocia ma inne zwierzątko?
W trakcie zajęć dzieci dowiedziały się jak właściwie opiekować się psem oraz kilku ciekawostek o rasie Beagle. Najciekawsze jednak było dawanie smaczków i przytulasy

Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies : Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz tę politykę. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close